4 Haziran 2013 Salı

BAŞIN SAĞOLSUN

 şimdi başlığı görüpte sanmayınki birisi öldü. nicedir bu söze takığım. sizlerlede paylaşmak istedim.  ne demek başın sağolsun. adeta o kişiye senin yakının sevdiğin canının içi öldü ama sen bak dalgana sen yaşıyorsunya bu sana yeter. tabiki kimse bu manada söylemiyor ama kelime manası tamda buraya çıkıyor. ben bu terimi kullanmamaya çalışıyorum . bunun yerine ölen yakınınızın mekanı cennet olsun. Allah rahmet etsin de denilebilir sanırım. bu arada konumuzdan biraz uzaklaşıyorum ama googleden bu  yazıma koymak için mezar resmi ararken bakın ne buldum


yorumları size bırakıyorum.

4 yorum:

  1. ben tam olarak anlayamadım canım..

    YanıtlaSil
  2. canım mezarın üzerinde Erdoğan yazması manidar değilmi sencede. sonun geldi artık demeye çalışıyorlar.

    YanıtlaSil
  3. postumu birdaha okudumda. sanki erdoğanın ölmesine başım sağolsun dergibi olmuşum. oysaki ben böyle birşeyi kesinlikle kast etmiyorum öyle denk geldi.

    YanıtlaSil
  4. dertleri başka tayyip olsa bu seçimlerde yok zaten.. ak patiye komplo bu..

    YanıtlaSil