7 Haziran 2013 Cuma

OSMANLI TOKADI


Bugün size değişik bir diziden bahsetmek istiyorum. reklamlarda görünce yine son zamanlarda osmanlıyı kötülemek için yapıla dizilerden biri sandım. önyargılı davranmışım. geçen gün denk geldi izledim. konusu oldukca enteresan. 2 tane yeniçeri osmanlı zamanından günümüze akşemsettin tarafından yollanıyorlar. ve yeni istanbulu çok yadırgıyorlar. burdada üni hocası olan akşemsettinin vasıtasıyla . fatih sultan mehmedin ecdadından gelen polis memuru fatihle tanışırlarki. yüzüde sultana benzemektedir. öteki taraftan kötü karekterlerde gelmiştir tabi. birde adı istanbul olan bir hatun ki ona fatih aşıktır. konu çok ilginç ve oyuncularıda çok iği olmasına rağmen sürükleyici gelmedi bana. ama geçenki bölümde bir yer vardıki paylaşmadan edemiyeceğim. halka bedava içecek dağıtır bir firma. ama bu içecekte öyle birşey vardırki içenleri adeta televizyona hipnoz eder. içiceğin adıda zakkumdur. ve televizyonda ne duyarlarsa yanlı haber spikerlerinden. inanmaya başlarlar bu içiceği içenler. ve tabi olayı çözmekse fatih ve yeniçerilerine kalır.


post signature

2 yorum:

  1. bu diziyi bende izliyorum çok sevdik bizde ailecek izlenebilir tavsiye ederim ... sevgilerimi bırakıyorum arkadaşım şöle bir uğrayayım dedim

    YanıtlaSil