1 Haziran 2013 Cumartesi

Hediye header



bilmeyenler için söylüyorum. header  blok başlıklarımızın olduğu yere diyorlar. mesela yukarıdakı ressimdeki gibi. bir bloğun header tasarımı çok çok önemlidir. ve değmesin yağlı boyanın headerlerinide oldum olası beğenirim. arkadaşım birşey düşünmüş. bedeava header tasarlıyacakmış ramazana kadar. katılımcılardan istediği tek şart ise aşağıda göreceğiniz kitaplardan birini bir arkadaşınıza hediye etmek çok kolaymış değilmi. hadi sizde katılın. arkadaşımın adresi ise burada






6 yorum:

  1. Ama yorum kutunda denetleme yok :(

    YanıtlaSil
  2. Kuzum cok tesekkur ederim..yanlis anlasilmalari onlemek adina bir kitabi birakmayi dusundum simdilik..siralanan ve onerilen tum kitaplarin bir header karsiliginda yapilacagi izlenimi verilmemesi acisindan daha saglikli olacagini dusunuyorum..dusuncen cok guzel canim..cok cok tesekkur ederim ve iste sen bunu duyurdun diye sana bir header hediye etmek istiyorum desem nasil olur?

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. MAILINI BEKLIYORUM KUZUM,KONUSALIM DETAYLARINI INSALLAH.

      Sil