17 Ocak 2013 Perşembe

Ders çalışmak bu kadar kolay

 çocuğu olanlar zaman zaman ders çalıştırmada problem yaşayabilirler. hafıza eğitimleriyle bunları çözmek çok kolay. İSTEMEK BAŞARMANIN YARISIDIR.  inanın bana. önceleri bende okula giderken televizyonda melih safi duyarın hafıza programını izlemiştim ve çok etkilenmiştim. ingilizce kelimeleri kolayca stüdyodakilere ezberletmişti. kitabının reklamını yapmıştı. ogün o kidabı öyle çok istemiştimki. anneme söylesem hemen kütüphaneyi gösterir ve mutlaka şöyle derdi: burası kitap dolu onları oku. anlamıyacaktı bu kitabın bir eğitim olduğunu. sonra aradan bir zaman geçti ki ben gazetede yine aynı setin reklamını gördüm. gazeteyi kestim ve sakladım. belki günün birinde telefon ederim yada adresine giderim dedim. adres ankarada ben istanbulda. derken ben tevafuk eseri bu kitabı izmitte bir alışveriş merkezinde buldum . hemde fiyatı tahmin ettiğimden uygun hemen aldım. şimdilerde bu eğitime ulaşmak çok kolay internette birçok yerde var. buyrun benim gibi eğitimi sevenlere kolaylıklar dilerim. eğitimi zevkli hale gelince problem olmaktan çıkıyor.

buda matematik gerçı bu biraz  tembel işi gibi geldi bana. sonuçta burada yöntem var ancak bu yöntemle beynini fazla çalıştıramazsın sadece işin kolayına kaçmış oluruz


buda kolay elle çarpma yöntemi demin bahsettiğim kitabın yazarı anlatıyor


umarım faydalı olmuştur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder