12 Kasım 2012 Pazartesi

LİES-İGRA

LIES-IGRA 
lies,im Namen des Allerbarmers.des Barmherzigen 

Meine Seele schmerzt,Allah 
etwas in mir sagt lies-igra 
ich suche deine Worte,finde sie verhüllt in Samt und Seide 
wohlbehütet hängen sie über meinem Bett, 
wohlbehütet und beschützt,sogar vor mir Allah 


ich friere Allah 
etwas in mir sagt lies-igra 
zögernd begebe ich mich auf deinen Pfad 
meine Augen verschlossen spüre ich deine Wärme 

zwischen deinen Zeilen suche ich Zuflucht... 
unsere Abgründe sind tief 
meine Augen verschlossen suche ich mich in meiner Dunkelheit 

Dunkelheit wie im Schlaf oder im Tod? 
nein,diese ist anders,...hell! 
Vers um Vers nähere ich mich meiner Seele 
sehe andere Seelen,wartend auf ihre Körper... 

tiefe Abgründe,verlorene Seelen,leere Körper, 
ich merke nun,dies sind die Stationen auf dem Weg zu DIR 
und etwas in mir sagt lies-igra, 
pack ihn aus,den Schlüsselzu dir selbst 
er hängt wohlbehütet über deinem Bett 

13.1.06 Z.D.


ALINTIDIR  FRUM LARDA DOLAŞIRKEN GEÇEN SENE BULDUĞUM VE ÇOK BEYENDİĞİM İÇİN BİLGİSAYARIMA KOPYALADIĞIM ALMANCA  BİR ŞİİR. YAZARIN KENDİ TERCÜMESİNİDE YAYINLIYORUM.

,"Ruhum sizliyor,Allahim, 
icimdeki bir ses oku-igra diyor 
senin sözlerini ariyorum,onlari ipek kiliflara sarili buluyorum 
korunmus bir vaziyetde yatagimin üzerinde asiliyorlar 
benden bile korunmus 

üsüyorum,Allahim, 
icimdeki bir ses oku-igra diyor 
biraz tedirgin (olarak) senin yoluna cikiyorum(?) 
gözlerim kapali senin sicakligini hissediyorum 

senin satirlarinin arasinda bir siginak ariyorum... 
biliyorum,icimizdeki ucurumlar büyük 
gözlerim kapali,kendi karanligimda kendimi ariyorum 
vucudlarini bekleyen baska ruhlara rastliyorum... 

Bu karanlik uykuda veya ölümdeki karanlik gibimi? 
hayir,bu karanlik farkli...aydin(karanlik)! 
ayet,ayet ruhuma yaklasiyorum 
vucudlarini bekleyen baska ruhlara rastliyorum... 

büyük ucurumlar,kayip ruhlar,bos vucudlar, 
simdi anliyorumki,bunlarin tümü SANA varan yoldaki istasyonlar 
ve icimden bir ses oku-igra diyor 
kendine varan(?) anahtarini cikar 
yataginin üzerinde korunmus bir sekilde asiliyor  


SİZCEDE İÇLER ACISI HALİMİZİ ÇOK GÜZEL YORUMLAMAMIŞMI. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder