28 Eylül 2012 Cuma

ŞABLON DEĞİŞTİRMENİN KOLAY YOLU



bugünlerde bloğuma uğradıysan belki şaşırmışsınızdır. hızla şablon değiştirip durdum. en kötü karar karasızlıktan iyidir dedim ve bu şablonda karar kıldım (şimdilik) . benim gibi şablonda sıkıntı çekmeyin diğe sizinle öğrendiğim noktaları paylaşmak istiyorum.


1. henüz blogunuz yoksa önce blog açın ama hemen yayına geçmeyin. şablonuzu iyice düzenledikten sonra yayına başlayın.




2. teknolojiden anlamam beni fazla uğraştırmayan şablonlar istiyorum derseniz bu site sizin için ideal.

 http://www.pickatheme.com/


 bir şablon seçiyorsunuz, hemen altında html var orayı kopyalıyorsunuz. kendi kumanda panelinde şablon gelin orada html özelleştir yazıyor tıklayın ve devam ete basın orada yazan ları tamamen silin ve yeni kodu yapıştırın. widegetleri tut deyin ve kaydedin. çok basit deneyin derim


3. eğer daha profesyonel bir blog görünümüne sahip olmak istiyorsanız.önce ne yazmak istediğinize karar verin. benzer blokları dolaşın ve bakın nasıl düzenlenmiş. kaç sutun kullanmak istediğinize karar verin. slayt alanı olsun mu menüsü olsun mu bunlar dikkat ederek bir tema seçin. en güzel temalar beyaz olanlar  ne kadar özellikli olursa o kadar yavaş açılır siteniz bunu da unutmayın. eğer bir temayı çokta beğendiyseniz ama aradığınız özellikler yoksa dert etmeyin onuda sonradan widget ler sayesinde ayarlayabilirsiniz.
3. eğer daha profesyonel bir blog görünümüne sahip olmak istiyorsanız.önce ne yazmak istediğinize karar verin. benzer blokları dolaşın ve bakın nasıl düzenlenmiş. kaç sutun kullanmak istediğinize karar verin. slayt alanı olsun mu menüsü olsun mu bunlar dikkat ederek bir tema seçin. en güzel temalar beyaz olanlar  ne kadar özellikli olursa o kadar yavaş açılır siteniz bunu da unutmayın. eğer bir temayı çokta beğendiyseniz ama aradığınız özellikler yoksa dert etmeyin onuda sonradan widget ler sayesinde ayarlayabilirsiniz.



http://btemplates.com/

burada tema arşivi var. ancak hepsini taramak zaman ister. istediyinizi bulduktan sonra download a basın. winrar biçiminde bilgisayara yüklenmiş oldu. yani dosyayı küçülttünüz. şimdi yüklediğiniz yerden dosyayı seçin ve dizini çıkar deyin ve tamama basın. şimdi kumanda panelinden şablon gelin, yukarıda sağda yedekle geri yükle diyor oraya basın. dosya seç diyin ve yüklediğiniz dosyayı seçin. sonunda xml yazan yer gelene kadar tıklayın ve aça basın. artık yeni temanız hazır.


4. mutlaka blog yardım sitelerinden birin takip edin. yeni çıkan özelliklerden haberdar olun. widgetler nasıl değişir bunların hepsini böyle sitelerde bulabilirsiniz.


5. arada sıkılıpta tema değiştirmek isterseniz mutlaka ama mutlaka temanızı kayıt edinki düzenlemeleriniz silinmesin. 


hayırlı olsun artık temanız hazır. güzel paylaşımlar dilerim.

http://dehlizlerim-dehlizlerim.blogspot.com/

3 yorum:

  1. Bu paylaşım için çok teşekkür ederim canım. Bunu not ettim. Zaten uğraşa uğraşa bu bloğun ayarlarını nihayet bende öğrenebildim :)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. sende sayfanı değiştirmişsin fark ettim. güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. sunduklarini cok begendim patik modellerin cok guzel

    YanıtlaSil